دانلود جزوه کامل ساختمان داده استاد حمید رضا مقسمی

در این پست برای شما دوستان دانلود جزوه ساختمان داده استاد مقسمی را آماده کرده ام

 

این جزوه در مجموع 69 صفحه دارد. و فرمت آن pdf می باشد . برای کم حجم تر شدن فایل آنرا فشرده (rar) کرده ام .


حجم دانلود : 894 KB

فرمت : .rar


پسورد : pc-amoozesh.blogsky.com


لینک دانلود 1


لینک دانلود 2

نظرات 9 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام ممنون جزوه خیلی عالی بود.
thanks a lot

ماندانا شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

مرسی یه دنیا..
خیلی خوبه.

داود یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

خیلی گلی

m.nik دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام ممنون از جزوه میشه لطف کنین اگه میدونین بگین مهندس مقسمی کدوم اموزشکاه تدریس میکنن؟

مهدی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

رمز چرا اشتباهه ؟؟؟؟؟
آخه این رمز گذاشتن دیگه چه صیغه ای ؟؟؟ نمیخوایی فایل بدی ، بگو هم خودتو هم ما رو راحت کن دیگه؟؟؟
حالا کی میخوای این پیام رو بخونی ؟ راهنمایی کنی؟ یا رمز درست کنی؟؟؟؟؟؟ ما تا اونموقع سه ترم مشروط میشیم مرد حسابی !!!!!
تو رو خدا از این کارها نکنید!! همیجوریش از این سایت های مضخرف ایران داریم میکشم

سلام
با عرض معضرت رمز در فایل rar شده وجود دارد فقط شما باید کپی کنید دوست عزیز
من برای اطمینان خاطر دوباره تست کردم
پسورد درست بود.

رمز همه فایل های وبلاگ : pc-amoozesh.blogsky.com

ali سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

رمز اشتباه است اشتباه

رمز : pc-amoozesh.blogsky.com

من و دنیای چولوکی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://choloki.persianblog.ir/

با سلام خدمت مدیر وبلاگ رمز واقعی این مطلب

یعنی


دانلود جزوه کامل ساختمان داده استاد حمید رضا مقسمی

رمزش : pc-amoozesh.blogsky.com

است که شما اشتباهی این رمزو گفتین

pc-amoozesh.bolgsky.com

و یکی از کاربران نظر داد که رمز اشتباه

اما بازم شما یه رمز اشتبایی دادین

pc-ampoozesh.blogsky.com

که غلط املایی در اینجاستpc-ampoozeshکه حرف pاضافی بود

و در رمز اول هم در بلوگسی خطا داشتسن

ر

شما درست می گین من در قسمت نظرات اشتباه رمز و تایپ کرده بودم که از این بابت از همه ی کاربران معذرت می خوام. و اصلاح شد.ولی در قسمت کامنت winrar دقیقا password >> pc-amoozesh.blogsky.com تایپ شده بود که من خودم بعد از خواندن نظر شما دوست عزیز شک کردم اشتب باشه برای همین فایل رو دوباره دانلود کردم و دیدم درسته. فقط کافی بود که از قسمت کامنت winrar قسمت pc-amoozesh.blogsky.com رو کپی کرد و در قسمت ورود پسورد برنامه انرا وارد کرد.
با تشکر مدیر وبلاگ
مجید ابوالفتحی

مرتضی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.urmiasoft.com

ممنون

زهرا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ب.ظ http://zaharan.blogfa.com

سلام اقا مجید خوبید ببخشید من بخش سیگما ها رو مشکل دارم اصلا مثال استادمون ازشون حل نکرد شما اموزش این بخش رو ندارین

نه متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد