دانلود کامپوننت DevComponents.DotNetBar2.dll + DevComponents.DotNetBar.Design.dll

در این پست کامپوننت dotnetbar که برای زیباسازی برنامه های c# یک کامپوننت شناخته شده است رو آپلود کردم.

خودم خیلی تو نت گشتم چ فارسی و چ سایتای خارجیش که تونستمDevComponents.DotNetBar2.dll دانلود کنم ولی نیاز به DevComponents.DotNetBar.Design.dll بود ولی پیدا نکردم . تا این که از یکی از دوستام گرفتم.

نکته ای رو که باید اشاره کنم اینه که این هر دو فایل رو باید به پروژتون اضافه کنید. و این که این کامپوننت امکانتی رو مثل منوهای برنامه office فراهم میکنه.

و علت این که این نسخه قدیمی رو گذاشتم حجم کم فایل و مهم تر این که نیاز به کرک نداره. و دردسر کرک کردن رو ندارید.

نکته ی دیگه ام که باید بگم اینه که برای استفاده باید using زیر رو به برنامه اضافه کنید.

using DevComponents.DotNetBar;

هر دو فایل رو تو ی فایل rar واسه دانلود گذاشتم ک می تونید از لینک زیر دانلودش کنید.

امیدوارم که مفید باشه واستون.

دانلود فایل با ذکر صلوات (یادتون نره).

لینک دانلود (حجم فایل 4.53MB)


نظرات 3 + ارسال نظر
صبا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:36 ب.ظ

نمیدونم چرااز کنترلهای دات نت بار2 به فرم درگ میکنم روی فرم نمیره و پایین فرم میفته دلیلش چیه؟

صبا شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

البته حالت design.dllخطادادولی اولی کنترلهاش توی toolboxاومد.دلیل اینکه کنترلها روی فرم درگ نمیشه چیه؟

من جمعه 23 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 05:37 ق.ظ

خداکنه با این لینک دیزاینش بیاد یا خدا...! مرررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد